Říjen 2013


Pro lesklé vlasy...

13. října 2013 v 18:47 | Miška |  Pro Holky
Toužíš po lesklých pramenech, které padají k ramenům modelkám i celebritám? Změň jídelníček.
Je to jednoduché. Cokoli do svého těla vložíš, se projeví i navenek. Využij tento princip ve svůj prospěch. Jaké potraviny bys měla zařadit do pravidelného stravování, aby se od tvých vlasů odrážely záblesky fotoaparátů, ale i sluneční paprsky?
1. Losos
Je bohatý na protein a vitamin D, což jsou látky, které podporují růst vlasů. Ale nezanedbatelná je i funkce omega-3 mastné kyseliny. Zdravé tuky tělo zpracuje, a díky nim jsou mimo jiné vlasy i pokožka hydratovanější a lesklejší.
2. Vlašské ořechy
Jsou jediné z velké rodiny ořechů, které mají tak vysoký obsah omega-3 mastných kyselin. Také jsou plné vitaminu E, jenž chrání vlasy před poškozením sluncem, a biotinu, díky kterému předejdete nadbytečnému vypadávání vlasů. Vlašské ořechy také obsahují měď, jež pramenům dodá bohatou barvu s přirozenými odlesky.
3. Vejce
Skvělý zdroj proteinu, který pomáhá v rychlejším dorůstání přirozeně vypadlých vlasů. Také jsou bohatá na železo, jež je základním prvkem pro zdravý růst a pomáhá v okysličování. Pokud tělo trpí nedostatkem železa, projeví se to právě i nadměrným vypadáváním vlasů.
4. Špenát
Obsahuje železo, karoten, vitamin C a kyselinu listovou - všechny tyto zázračné prvky jsou důležité pro lesklé prameny. Nedostatek vitaminu C navíc přispívá k lámání vlasů.
5. Řecký jogurt
Je bohatý na proteiny a kyselinu pantothenovou (vitamin B5), kterou často najdeš i ve vlasových produktech. Ta se stará o to, aby kořínky, ze kterých vlas vyrůstá, zůstaly zdravé, a díky tomu byly v dokonalé kondici i vlasy.

zpátky DO ŠKOLY!

13. října 2013 v 18:15 | Miška |  x....Móda :D

1. Svetr, Kenzo
2. Potrhané slim džíny, Mango
3. Lak na nehty, Chanel, odstín 601
4. Batoh se zlatými aplikacemi, MCM
5. Kotníčkové tenisky, Converse
6. Dioptrické brýle, Linda Farrow
7. Náramek BOSS, BCBGeneration